Friday, August 5

terawikh

Assalamualaikum w.b.t
hikhik, sopan nya rasa bila tulis entry bagi salam, HAR HAR HAR <---- gelak gila seks

so ni first entry gua pasal puasa, gua tak nak jadi klise macam blog lain, mesti nak cerita pasal kantoi puasa, ponteng puasa, tertelan kepala paip time ambik wudhuk pastu macam-macam lagi lah,


ok gua nak buat pengakuan berani mati,sepanjang Ramadhan bulan ni, gua punya tarawikh tak pernah cukup 20, bukan nak cerita 20 je, lapan pon belom tentu cukup, paling banyak empat, tu pon tarawikh yang pertama sekali,tapi semua tu bukan salah gua, niat gua memang nak buat penoh tapi ada dua tiga bisikan syaitan yang terlepas dari kene ikat duk ajak gua main mercun,antar hasutan yang berbunyi'woi!jom kita pergi bom rumah India kat corner lot tu, lepas tu kita bom pulak cina bela anjing tu'  nampak tak?manusia mana yang yang mampu menolak hasutan macam tu?so gua terpaksa lah menyelinap keluar dari masjid semata-mata sebab nak pergi berperang XD


ok gua tak nak cerita pasal mercun lagi sebab gua masih tak dapat jadi pusher lagi, dua tiga tahun lepas, gua lah tokey mercun tapi tahun ni stok takde T.T
so berbalik pada terawikh tadi,biar pon terawikh gua tak lengkap, solat Isyak gua tetap buat,sesungguhnya gua bukan lah jahil sangat, tapi satu je nak cakap,kepada pak cik-pak cik, tok imam,pak haji kalau sembahyang tu boleh pakai seluar dalam tak?bukan apa, gua tak minat lah tengok uncle-uncle semua punya kain pelikat tersedut ke bontot macam ni 
jadi minta jasa baik anda semua tolong pakai seluar dalam, gua sangat sakit mata tengok ni semua,rasa nak tarik je >.<




notakaki:moreh masjid mana eh paling sedap? (",)







Like kalau anda suka!

7 comments:

Norhalizah Mohamed said...

pegi buat announcement dekat masjid suru para pakcik pakai undrwr.

syafiqa said...

haha kau ni semayang tak kusyuk
ni.bole pula kau usha asshole dorg
hahah

budaksetan said...

HAHA, kau lah buat macam tuh XD



bukan sengaja nak pandang -,-

Umie Nadhirah said...

HAHAHHAA.. xkan hari2 spender basah haha.
tok imam kpg gua rap doe. haha.

budaksetan said...

dorang malas pakai spender T.T

Mashe said...

org tua2 suka tak pakai.. haish!

budaksetan said...

dah org tua memang macam tuh, nyampah, HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...