Monday, August 1

gua benci moto

Assalamualaikum Warahmatullahhiwabarakatuh bagi yang Muslim dan selamat berpuasa
tengok tuh, gua punya intro dah gaya imam muda cuma tajuk entry agak racist sikit,so mat rempit,samseng jalanan,kutu rayau,kaki raya, mat motor,lu orang tolong jangan cop gua racist ke, perkauman ke apa sebab gua bukan benci lu orang tapi gua benci motor*tapi hakikat gua tak suka mana dengan mat rempit ni

sebenarnya bukan apa,gua kalau bagi pilihan gua nak bawak kete dari motor ni sebab lagi macho dan bergaya, HAR HAR HAR<-----gelak si gila seks
betol kan betol?lepas tu cuba bayang kalau tengah malam bawak motor then tayar pancit?tak ke rasa diri tu macam tak berguna je nak nak kalau tengah highway?

gua pon dah ada pengalaman paling pahit,waktu first day puasa pulak tu, time pukul tiga lebih,gua kene tolak motor tengah panas kes tayar bocor, pehh nasib baik iman gua setebal kamus dewan,kalau tak gua dah teguk minyak petrol dah kalau gitu tahu,punya leh perit dugaan yang tuhan bagi,tapi gua tahu, tuhan bagi dugaan dekat hamba dia yang dia sayang je,hehe

lagi satu kalau hantar motor pergi workshop aku lagi minat hantar kedai cina dari melayu*demm racist lagi sekali -,- bukan sebab apa, gua segan nak masok kedai melayu, sebab apa, sebab kebanyakkan bengkel orang melayu ni dia buat jadi tempat lepak, bukan nak baiki motor, dah tu yang lepak nye mat rempit pulak tu, dah tu mat rempit tu melayu pulak tu,haish

tapi kalau hantar kedai cina pulak, dorang ni kaki lipat, grr
gua selalu kene kalau tukar tiub 'haaaa ini guna tiub import punya so RM12 lah, habis murah dah tu, itu tiub murah sudah habis' hati gua seraya mencarut fakyu, so kalau melayu dia ambik RM10 je,tapi banyak pulak mat rempit yang melepak, so gua tak minat lah, jadi kesimpulan nya gua minat bawak kete




terlupa ekor -,-



notakaki:gua start belajar bawak motor darjah enam, tu pon terjenjet (",)



Like kalau anda suka!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...