Monday, August 8

sahur

selepas terawikh gua pasti akan main mercun walaupon hakikat gua main mercun time terawikh, so lepas tu gua balik gua tido lah,lepas gua tido gua bangun lah kan kan?ok gua nak cerita pasal sahur, semua orang mesti pernah sahur kan bagi yang Muslim, bagi yang bukan gua tak tahu lah lu orang sahur ke tak, gua tak peduli pon, HAHA


bagi remaja normal macam gua yang berumur enam belas tahu, bangun pagi merupakan sesuatu pekerjaan yang sukar, gua rela angkat batu bata dari bangun pagi serious gua cakap.pagi bagi gua yang normal adalah pukul 12 tengah hari dan ke atas,


so mak gua akan kejut gua, tapi gua mesti ambik masa lama sebab gua ada masalah lelaki, hehe


 yelah, gua tido pakai boxer je, so mesti sejuk, dah tu kalau lelaki ni time sejuk ni bahaya,kalau sejuk sangat 'adik' lelaki ni akan naik*paham lah sendiri adik apa kalau tak paham jap gua lukis 'adik' 






so nak menjadi lelaki ni sangat susah dan seksa,so pengkid kat luar sana, hang pa pikir balik kalau nak jadi lelaki tuh,








notakaki:entry gua tak lucah,suci je



Like kalau anda suka!

7 comments:

Panggil aku Han said...

hahah....speechless aku..

Umie Artoqiemie said...

betapa seksanya korang..

budakampung said...

HAHAHAHA! boxer PRADA tu! tapi memang 100% betol lah! gua memang ambik masa yang lama untuk keluar dari bilik lepas bangun tidur~demmm!

Siti Mashitah Saidin said...

oi! entri bulan posa yg melucah!.. tukar2!

budaksetan said...

bagus lah,bulan puase kurangkan bercakap


memang seksa umie XD


tengok, bukan aku sorang alami nasib begini


tak lucah pon eh (",)

Heidi Shafiq said...

kalau dah naik payah gile nak turunkan.. haishh...

budaksetan said...

tu lah, HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...