Wednesday, November 23

buang anak tu bagus kan?


jap,bukan buang anak macam ni yang guwa maksudkan bagus,buang anak macam ni tolol namanya.buang anak yang guwa maksudkan bagus ialah yang macam ni



guwa rasa ada dah dua tiga umat manusia carutkan guwa sebab cakap buang anak ni bagus,eh relaks dulu,guwa tak habis lagi.entah lah guwa pon tak reti nak terangkan macam mana bagus nya buang anak ni,lu orang tengok lah akidah umat Islam kat Malaysia ni yang makin lama makin teruk nak nak perangai remaja.eh kejap,guwa baru 16 tahun that means guwa remaja lagi.hihi

kes buang anak ni kebanyakkan nye melayu lah,oh ya melayu kita.entah lah apa nak jadi dengan melayu,eh dah lah sebut pasal melayu,guwa dah muak dengan semua ni,kang cakap guwa kondem bahasa sendiri.

oh ya cakap pasal buang anak ni,yang bagus nya apa tahu,pernah tak dengar orang cakap 'kalau perangai kita teruk,perangai anak kita sepuluh kali lebih teruk' so lu orang pikir kalau anak kecil yang tak dibuang tu hidup,apa jadi?perangai mereka mesti sepuluh kali lebih teruk dari mak bapak diaorang kan?So apa akan jadi dengan akidah umat Islam kat Malaysia ni?

eh jangan hentam guwa,yang guwa maksudkan sebahagian mungkin akan jadi macam tu,tapi kalau anak kecil tu hidup dan diberikan didikan agama yang cukup mereka mungkin jadi imam muda ke mana tahu, tak pon jadi blogger tuff ke,tapi yang blogger lucah,blogger pervert macam ni yang kita patut buang dalam tong sampah,hikhik

so fikir balik betul tak guwa cakap?kan bagus buang anak?So apa lagi,meh kita buang anak semua,tapi bukan lagi bagus ke kalau tak buat seks luar nikah tu?err mana bagus eh?ke buat seks pakai kondom or suruh perempuan tu ambik pil nanti tak mengandung lepas tu tak susah buang anak kan?eh konfius guwa nak buat mana satu,demm demm!


sedangkan kera sayangkan anak,lu manusia sayang apa?!



notakaki:shit!guwa berbaur serious pulak kali ni -.-




Like kalau anda suka!

11 comments:

Akim Iqbal said...

Cis cis, dem dem

budaksetan said...

lu sembelit eh?

EZAD AMIR said...

Bro guwa rasa baek buang sperma dlm jamban je.

EZAD AMIR said...

Bro guwa rasa baek buang sperma dlm jamban je.

budaksetan said...

bosan lah buat keje tu :P

A retarded kitty said...

kesian

SoutulMujahid said...

pondan2 hang pon baguih noh hang buat entry macam ni. insaf seketika

budaksetan said...

bila pondan tak sedar diri ckp orang lain pondan,grr

Juno said...

dan aku pun klik ' blogger pervert '.

oh btw, aku tengah makan depan komputer bila baca entri kau. hmm.

budaksetan said...

tu lah,lainkali jangan makan depan komputer,takpe2.belajar dari kesilapan ye?HAHAHAHAHAA

Khuzrin Kamarudin said...

Buang hati itu sahaja daripada buang anak... takde kesedaran sivik langsung... chis....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...