Sunday, August 21

tanda lelaki reject korang, khas untuk perempuan,tapi kalau gay boleh jugak

sepuluh tanda lelaki reject CINTA korang , khas pada perempuan ! pahami kan ! 






1.saya lebih suka habiskan mase dgn tido.


2.jadual dah penoh takde mase utk awak .


3.saya nak buat reban ayam.


4.saya nak halau anjing ni bersepah di depan rumah.


5.saya nak cuci gigi buaya kat rumah .



6.saya nak tengok cite blue kartun dengan adik saya.



7.saya malas gosok gigi . 

8.saya nak pergi bulan


9.saya nak basuh cengkerang penyu


10.saya nak main kejar kejar dengan harimau




muehehe , ade lagi tak cara cara yg anda tahu ?



Like kalau anda suka!

8 comments:

Nuramalina Aziz said...

memang macam setan alasan.hahaha

sleeping_maniac90 said...

sya skit perut!! ok bai..
cra nih mnjdi x?? haha

Lea IsNaw! said...

suma alasan tak logik
xde yg lebih logik ke?
haahaha

budaksetan said...

ape setan2? grr


kurang berkesan macam tuh


logik lah ni :D

Siti Mashitah Saidin said...

11. saya nak pegi sepak awk!

FIPPER TONGGEK said...

saya nak pergi paku leher pontianak kejap. XD

budaksetan said...

tu kau yang selalu kene reject,HAHA


lagi bagus kalau pergi tolong belikan baju untuk pocongxD

FIPPER TONGGEK said...

okehla tuu..janji nampak seram sikit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...