Saturday, August 13

rutin puase

5.00 A.M - 7.00A.M
-bersahur

-mengaji dan sembahyang subuh
-berjoging then pergi sekolah


2.30P.M - 4.00P.M
-balik sekolah
-mandi
-sembahyang zohor, mengaji
-main badminton dekat dewan takberguna serbaguna


4.00P.M - 6.30P.M
-balik rumah
-sembahyang asar pulak lepas tu zikir
-main bola padang sembilan sebelah
-tolong mak masak


6.30P.M - 8.30P.M
-mandi
-bukak puase(makan kurma dengan segelas air je)
-mengaji,berzikir,berzanji
-pergi masjid awal, sebab nak duduk belakang imam


8.30PM  - 11.30P.M
-sembahyang terawikh(buat 20 rakaat)
-makan moreh sikit je sebab nak mengaji pulak lepas tu
-balik rumah bukak tv Al-Hijrah dengar ceramah, lepas tu tengok astro Oasis pulak
-lepas tu tido.then bangun sahur semula






notakaki:siapa percaya aku belanja kepsi




Like kalau anda suka!

10 comments:

Alip Apai said...

aku percaya!!

*tgn di dada, mata pandang ke atas*

Maya said...

hoho.... nicee :)
semoga ramadhan awk kali ini menjadi lebih baik dri sblmnya...

Shawn Razaleigh said...

ilamic betul gaya hidup kalau mcm tu

sleeping_maniac90 said...

ak pcya!!..


kepsi 1.. post kt umh ok.. hehe

A.J De's said...

nipu hapok setan ni. Terlepas dri pnjara lettewww.

Siti Mashitah Saidin said...

hahahaha tak caya! 24 jam dok kat fb ja!

meen said...

ape kau merepek nie setan???

eh2 setan dah kene ikat lahh, hehe

budaksetan said...

@alip, nah kepsi

@maya, nah kepsi jugak

@shawn, kau caya kan?nah kepsi jugak

@sleeping, nah amik lah, bak alamat

@AJ, kau tak yah kepsi

@sms, mama tak leh kepsi

@meen, tak yah kepsi jugak

Ifti Larina said...

joging tu paling MENIPU

budaksetan said...

tak2, manada,mama tak ajar menipu kan kan?hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...