Monday, August 15

i'm gay and i'm okay(21SX)

cehh, apa jadah tengah tengah bulan Ramadhan yang mulia ni gua tetibe jadi gay?faking betol
ok gua baru balik dari bazar tadi, gua beli ayam tempayan, paham betol betol, ayam tempayan,bukan ayam SATU tempayan ok?alaa ayam tempayan ni lebih kurang macam ayam golek je, ok kita tanya encik google jap





ok tak terliur pon, gua pelik jugak, mana idea nak masak dalam tempayan macam ni eak?asal tak guna baldi ke tong dram ke, mana tahu lagi sedap rasa dia


jap,gua dah terlebih merepek ni, aaa faking betol apa kaitan tajuk dengan ayam tempayan ni?faking betol, gua nak cakap satu je, tadi gua balik dari bazar tu bukak FACEBOOBS BOOK tengok ada satu friend request, satu je ok, paham satu?gua tak hotsetap, ok sebelum pergi lagi jauh, lu tengok sikit sape add gua


ok tengok tuh!zackzukhairi add gua, HAR HAR HAR<------(gelak batak)
gua taip ni sambil gua rasa gua faking gay, baru zack yang add, belom fatin liyana lagi,ahhh gua tak peduli,gua masih batak lagi.



notakaki:gay means happy :p





Like kalau anda suka!

13 comments:

Mashe said...

kah kah kah! ko pon wat entry! tak boleh blah kot! sapa zack tuh? hensem sangat ka? :P

budaksetan said...

gua buat nak tunjuk gua beli ayam tempayan tuh,takde kaitan dengan zack pon!grrr

Unknown said...

perghhh
retis add... hahahaha

Umie Nadhirah said...

perghh kau memey hotsetapp wehh.

Somad Musa said...

bahasa yg tggi...

budaksetan said...

zack retis ke?HAHA, dia blogger lah


hotsetap mu umie -.-


bahasa menda pulakkk?

Lea Isnawi said...

ayam tempayan. roti tempayan

kreatip2

soutulmujahid.com said...

dia add pon, bukan boleh jamin syurga pon

bulan posa pon mencarut. haishhh~

budaksetan said...

roti tempayan tak pernah dengar-,-

haha, baik pak syeikh, aku bukan mencarut, aku tulis faking, root word dia fake, hehe

Wawazzup said...

haha memang gila kalau orng yg kita suka tetiba add haha..

budaksetan said...

tak gila pun, hihi

DaYaH JeLitA said...

betoi ka nie? jeles ahh zack add

budaksetan said...

betol lah:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...