Wednesday, June 8

siapa kacau sayang saya ni?

grrr, ni nak marah ni kan, haish
ada je yang kacau hubungan kami, tak boleh ke nak tengok orang senang sikit?
ni lah dia melayu, suka jatuhkan bangsa sendiri,
orang baru nak up sikit nak berjaya, mula lah, tuduh orang tu pakai bomoh lah, di taja VIP lah
haish, apa nak jadi ni, tahap mana mentaliti orang kita?
tak kan masih nak duduk di bawah tempurung lagi?
kalau nak duduk bawah tempurung advance lah sikit, duduk bawah tempurung yang dibuat dari besi, ni tak masih lagi bawah tempurung kelapa,
come on lah, wake up melayu!sampai bila bangsa kita nak maju kalau masih lagi perangai macam ni

****************************************************************************************************************

err, ok takde kene mengena dengan tajuk -.-
saje je bagi mukadimah tadi,hehe
pakar motivasi nak bercakap,biasalah
ok,gua sekarang tak puas hati sebab ada orang kacau sayang gua, siapa lagi kalau bukan najwalatif, yelah, pergi buat page najwalatif haters wadefakk betol manusia ni!grr
gua nak marah ni marah, so gua mintak jasa baik lu orang readers semua tolong report page ni ok?kesian my baby ni,hehe
apa?tak reti nak report macam mana?
awat bingai sangat ni?berapa tahun dah guna pesbuk ni?haish,meh nak ajar, lu orang scroll je mouse tu sampai bawah then jumpa perkataan report, pas tu klik lah



takpe baby,biar bie marah diorang nanti
notakaki:seriously gua memang jatuh hati dengan dia,harap boleh kenal personally dengan dia
 



Like kalau anda suka!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...