Wednesday, June 8

nak jual lah blog

ok relex, gurau je
gua tak nak ah jual blog ni, sayang woi,tapi kalau ada orang sanggup bayar gua ribu err
boleh tahan, nak jual lah,gua ni budak sekolah, mana pernah pegang duit  ribu riban ni, hehe
ye ah, tadi jumpa satu post dekat blog [N] [I] [F] [I] cakap pasal harga website, well, website macam pesbuk,twitter tuh harga billion bhaii,gua punya murah je T.T
murah tak murah tengok sendiri lah, haha
bagi gua blog ni kalau jual boleh lah tanggung hidup untuk empat tahun*ok hiperbola je, hehe





baca ayat bawah tu, alkisahseekorsetan.blogspot.com currently has unknown rank T.T
menyedihkan gila, HAHA
ok tengok sendiri ah lu orang punya website/blog harga berapa



klik gambar di atas untuk ke website tersebut



notakaki:err, ni kira plagiat ke?kalau nifi marah gua remove balik post ni, hehe





Like kalau anda suka!

1 comment:

Anonymous said...

ada nama nifi . sukaaaa :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...