Thursday, June 2

kisah gua naik train

ni gua nak cerita, time ni gua naik train nak pergi KL Sentral, ok aku org Kuantan,saje je melawat hutan KL ni, macam best kot tapi tak pon =='
time aku naik tuh aku duduk relex sorang-2 je, tapi time sampai kat satu stesen, berpusu kambing manusia naik, ada hok dengan bf lah, hok gf lah,
tapi yang pasti ada adik beradik, tapi berangkat kot, yang si perempuan duduk tepi aku sampai aku pon terangkat =='
demm tak dapat control hormon
ok,nak cerita lah, time tu ada satu group naik train, semua perempuan, body tak cantik mana pon sekor-sekor, macam mak orang, pakai baju ketat pastu pakai skinny, tu peha ke balak aku tak tahu, tapi memang sakit mata,
tapi dalam group tu ada satu yang comel dan hot, pakai hotpants je,tapi ada bf dah:(
tapi yang aku nak cakap, diorang ni nak pakai macam mane pon aku tak peduli lah, nak tersembul sana sini lantak lah,
tapi aku fak ah bila nak mengutuk orang lain,
kalau awak tuh elok takpe jugak nak mengutuk orang ni sama je-,-
ada ke boleh pergi pandang orang atas bawah, lepas tu gelak-gelak, gelak besar pulak tu, sedar lah yg awak tu perempuan, ni tak sedar, gelakkan orang mengalahkan setan.ehh setan tuh aku =='
tapi yang tak leh blah tuh, nak mengutuk orang cara berpakaian tapi sedar lah diri,awak tu pakai elok sangat ehh?haish
dah tu kutuk dalam bahasa Terengganu, haish dia ni buat malu orang pantai timur je, grrr




*ok, takde kaitan dengan train pon, HAHA



Like kalau anda suka!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...