Sunday, October 2

selamat hari jadi kat guwa













kah kah kah, ni kisah betol ni guwa ingat lagi time guwa masih lagi merupakan berudu yang belum disenyawakan, macam-macam lagi kenangan time tu, bergaduh lah, betumbuk dengan kengkawan lah, tengok ekor sape paling panjang lah, time masa sperma ni sangat seronok, tak perlu fikir masalah pape pon, hanya perlu berenang riang je dan tunggu masa dilepaskan je, zaman sperm lah zaman paling seronok.

tapi sekarang dah berbeza, macam-macam kene pikir, kejap masalah negara,kejap masalah dunia, sampai cara berenang pon guwa dah lupa, ekor guwa pon dah pelik, elok-elok time sperm dulu ekor kat belakang, sekarang ni dah duduk depan, guwa tak tahu kenapa.

pape pon hidup ni tak selalu indah, sampai sekarang guwa masih ingat rakan seperjuangan guwa yang terkorban masa berenang, nasib baik depa mati di jalan yang betul, bukan dekat dinding, guwa harap kengkawan guwa tu bersemadi dengan aman, biar pon sampai sekarang guwa tak jumpa kubur dorang,

dah lah guwa sedih ni terkenangkan dorang, byebye dan selamat hari jadi kat guwa yang ke enam belas pada 2.10 ni, buat follower semua, baik lu orang bagi hadiah dekat guwa, grr



Like kalau anda suka!

16 comments:

Akim Iqbal said...

Cis

Fara E's said...

HB la ;p haha

budaksetan said...

hikhik



haha thanks:D

Siti Mashitah Saidin said...

comel betul ovum tuh. siap commulut lagi. peh!

HEPI BESDAY AR!

Zme Ahmad Shahruddin said...

jahat ngat! hahaha

budaksetan said...

dah comel tuh nak tempah doodle?HAHAH


baik ngatt,haha

mai said...

HAHA ,zaman sperm hanya ada pada lelaki .

SoutulMujahid said...

haha. giler sengal. macam entry tapit + mejah je? hahaha

budaksetan said...

keh keh, mereka sumber inspirasi,HAHA

Faiz Tapit said...

nokhorrom. dapat setan

atie said...

terbaekk ! comolot .. hahahakkk~ hb :)

budaksetan said...

tu guwa lah nokhorommm


hehe, thanks:D

@EzrlG said...

hahaha, lawak!

munira sajuti said...

haiyooo. ovum siap. HAHA sabor jelaa. hb btw.

yaya_flanella said...

comel pulok setan ni. fuuu. haha

budaksetan said...

hehe, lawak lah kot:P


hehe kalau takde ovum mana jadi orang camtu


hikhik, memang comel pon:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...