Friday, July 1

cerita di sekolah #1

salam jumaat semua, hihi
ok, hari ni aku nak cerita pasal kehidupan sekolah,aku kan budak sekolah lagi, well aku tahu gaya penulisan aku macam budak universiti*cakap sambil hidung kembang =00=
aku actually sekolah kat sekolah harian biasa je, tapi tak bermakna aku ni bodoh lah kan sebab sekolah dekat situ je,tapi rasa bodoh jugak sebab aku pernah dapat tawaran pergi sekolah science tapi aku tolak.owh,aku baru enam belas tahu, hihik




aku pernah jugak kene kaunseling pasal aku tolak tawaran sekolah tu, alasan aku bagi kat cikgu kaunseling aku tu 'saya tak nak sia-sia kan dua tahun saya di sekolah asrama penuh dengan belajar dan mengikut jadual yang ditetapkan macam robot' alasan aku memang bernas gila kan kan?so sampai sekarang aku masih di takuk lama, rugi ni rugi,haish


actually aku nak cerita hari ni aku nak cerita sistem bingai yang diperkenalkan sekolah aku,memang shilake lahanat,
sekolah selalunya kalau nak keluar pergi tandas mesti kene mintak izin dengan cikgu kan, itu normal?lepas tu kadang-kadang kalau nak keluar kelas kene pakai pas keluar kelas kan?
tapi sekolah aku lahanat, bukan kene pakai pas keluar kelas, tapi pakai baju keselamatan, tahu baju keselamatan macam mana?kejap nak tunjuk




sekolah kau ada?nampak tak sistem keldai tambah lembu kacukan kambing kat situ?
kalau macam ni, aku rela mati sebab kencing tak lawas dari pergi tandas dekat sekolah aku, memang shilake kan?
sebab tu aku rasa bila naik form four ni mata merit aku bertambah, sebab aku nak memberontak dengan sistem bangang yang diguna pakai sekolah aku.












Like kalau anda suka!

8 comments:

Mashe said...

huh... dasyatnya... ko kena paham cekgu2 tuh....
mungkin dia takot student2 berlanggar dengan motokar!
eh, silap.... sebab tuh la dia suruh pakai baju keselamatan.

setiap org kena beli ka? eee....


*sekolah aku dulu wat sistem, tangga pompuan dan lelaki... naik tangga lelaki kena bayar 5 hinggit. bengong~

budaksetan said...

takde lah, tu pas kebenaran,
alaa,sistem tu dah lapuk, cikgu pon tah pape kalau buat gitu, cikgu boleh pulak kongsi tangga laki pompuan, yedak?

Nas said...

hah , yg ni aku suke . mnda tu klau terjuntai dlm lubang jmban , bajet budak2 ni bsuh smula je . GELI aku nk pkai .

budaksetan said...

yang kau pakai baju tu sape suruh, haha

Anonymous said...

perh~ gile larh~kitorg skunk pakai smart card...
tade pas2 da`

budaksetan said...

sekolah kaya =.=

lyndaa said...

sebijik macam skolah kat sni. kalau hilang o dah rosak kena bayae denda. wadepak lah pengetua :D

budaksetan said...

bunuh je pengetua tu -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...