Wednesday, June 15

aku yang sebenarnya

, hari tu ada orang cakap yang blog ni blog tapit ke?
mesti lah bukan, setan dengan lembu banyak perbezaan nya?
sesungguhnya aku ada lah aku dan tapit adalah tapit
dua organisma yang berbeza yakni aku lagi handsome dari dia
so sini aku nak tunjuk sikit gambar aku lah*jual muka jap


dulu aku pernah sentuh pasal blog jual muka kan?
so mana tahu aku upload gambar aku ni boleh jual muka jugak
yelah,aku ada rupa, body pon tuff dah macam pelakon or model tahu, tak caya try scroll ke bawah



v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




ni time muda

candid time tengah tahan kentut

candid time tidor,adik aku yang snap ni

ni time baru tahu cicak aku mati eksiden

ni time stim

ni tengah marah

ni waktu main nyorok-nyorok dengan adik

ni time lapar

ni snap untuk majalah mangga


time muda dulu



ni time gadoh dengan bini aku

waktu ni tengah honeymoon dengan bini aku :D

ni semua betol, tiada edit mahupon kedaigambar, ni memang aku, so ramai ramai lah follow ni, aku dah jual muka ni, tak nak follow ke?HAHA


credit to:budakseth tan fanpage,hehe



notakaki:setan dengan seth tan kan tak jauh?hehe



Like kalau anda suka!

8 comments:

soutulmujahid.com said...

hahaha.. setan dgn seth tan lebih kurang je

budaksetan said...

seth tan sape?
atas tuh aku, haha

tikin said...

haha..adoi..ade jgk yg cmni ek?ekeke..ensem tu...ejas bleh?wakaka :P

budaksetan said...

jadi isteri no dua boleh lah ^^

vampire's lovex said...

tak boleh blaaaaaaaaaaaaaaa....nsem nak mampossssssssssss...hahahahahahah...

budaksetan said...

hehe mestilah nsem :P

Faiz Tapit said...

kau ni gay ke ape woi?

budaksetan said...

shilake =='
kau ingat aku mcm kau ke?
ciss atas tuh aku lah, maskulin tahu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...